Jefferson Zhang, Huawei CBG Polska

Myszka i stacjonarny PC to nowe kategorie sprzętowe z którymi II półrocze 2021 na polskim rynku rozpoczyna Huawei. To nie koniec nowości, które szykowane są na IV kwartał.

Huawei na świecie nadal dobrze się rozwija. Awansowaliśmy na 44. pozycję na liście Fortune 500. Chcemy dalej rosnąć. W Polsce szykujemy nowe produkty jak smartfon, czy stacjonarny PC. Jesteśmy liderem w takich kategoriach jak tablety i tu poszerzamy ofertę. W Chinach niedawno premierę flagowiec P50. Będziemy podejmować decyzję kiedy pojawi się na kolejnych rynkach. Póki co w IV kwartale pojawi się nowy smartfon w Polsce. Zainwestowaliśmy mocno w nasz system HMS, przyciągnęliśmy ważne polskie aplikacje i tu również liczymy na zainteresowanie użytkowników” – powiedział country manager Huawei CBG w Polsce Jefferson Zhang podczas konferencji prasowej.

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Polska nadal w TOP10 rynków Huawei globalnie

Kamil Pilis i Krzysztof Tomczyk, eksperci Huawei, zaprezentowali m.in. nowe kategorie sprzętowe chińskiego koncernu w Polsce – bezprzewodową myszkę i stacjonarny PC.

Biznesowy MateStation S jest przeznaczony do wymagających aplikacji. Co ciekawe, jest niewiele większy od smartfona, a obudowa jest zainspirowana torem spadających gwiazd. Sercem komputera jest AMD ryzen 5 4600G.

Nową pozycję Huawei w tabletach jest multimedialny Matepad11 z bardzo płynnym obrazem – oferuje odświeżanie 120 Hz, ponadto 4 głośniki Harman Kardon, precyzyjny rysik, który jest ładowany magnetycznie. Zadbano o dużo miejsca na dane.

Huawei wprowadził ponadto zakrzywiony monitor gamingowy Mateview GT z wysoką płynnością 165 Hz, przekątną 34 cale  i wbudowanym soundbarem stereo. Nowa oferta obejmuje model monitora Mateview także dla biznesu z  przekątną 28,2 cala.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here