Play: Nasza oferta stacjonarna daje duże oszczędności

Artur Dominiak, Dyrektor Departamentu Usług dla Domu w Play, w rozmowie z ISBtech o planach rozwoju oferty stacjonarnej operatora.

Czy w związku ze zmianami właścicielskimi, tj. przejęciem przez Grupę Iliad jesienią ubiegłego roku, Play planuje zmiany w ofercie dla domu i usługach dla klientów? Jakie to zmiany?

Artur Dominiak: Dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów i ich potrzeby związane z nowymi technologiami uwidocznił i wzmógł okres pandemii. Wymaga to od firm takich jak nasza, dużej elastyczności i gotowości na nieustanną ewolucję w zakresie oferowanych usług i rozwiązań. Jako lider rynku szeroko pojętych usług telekomunikacyjnych jesteśmy zdeterminowani, aby wychodzić naprzeciw tym potrzebom.

Robimy to tak, aby nasi klienci mogli z nich jak najefektywniej korzystać, wszędzie tam, gdzie tego potrzebują – zarówno mobilnie, ale też w pracy czy w domu. Jednym z naszych priorytetów na najbliższe lata jest kontynuacja rozwoju oferty dla domu, w tym dostępu do nowoczesnych usług dostępu do internetu i telewizji.

Od kilkunastu miesięcy oferujecie także usługi w zakresie internetu stacjonarnego. Dlaczego klient miałby kupić internet stacjonarny w Play – u operatora kojarzącego się z usługami mobilnymi?

Naszym celem jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań dla klientów. Dostęp do internetu stacjonarnego w domu to doskonałe uzupełnienie naszej oferty dla klientów indywidualnych. Stałe i stabilne łącze internetowe w tandemie z usługami mobilnymi oraz telewizją pozwolą w pełni zaspokoić współczesne potrzeby gospodarstw domowych związane z niezawodną łącznością i domową rozrywką.

Rynek dostępu do internetu stacjonarnego i telewizji jest podzielony pomiędzy kilku dużych operatorów, którzy są zainteresowani utrzymywaniem wysokich cen. Naszym zdaniem zdecydowanie zbyt wysokich. Podobnie jak w przeszłości na rynku mobilnym oferujemy naszym klientom szansę na oszczędności w comiesięcznych wydatkach. Oferta internetu stacjonarnego w Play to nawet kilkadziesiąt procent niższe ceny i umowa bez zobowiązania terminowego.

Do kogo bardziej skierowana jest ta oferta – do obecnych czy nowych klientów Play?

Elastyczność i efektywność kosztowa tej oferty sprawia, że będzie ona atrakcyjna naprawdę dla każdego. Z pewnością największe oszczędności dostrzegą klienci, którzy zdecydują się na pakietowe oferty usług stacjonarnych, mobilnych i TV, zapewniające zarówno najbardziej kompletne, ale i najkorzystniejsze cenowo rozwiązanie.

Jak wygląda i co wyróżnia obecną ofertę internetu stacjonarnego w Play?

Jest to najtańsza oferta na rynku zapewniająca wysoką jakość usługi. Dodatkowo wyróżnia się trzema kluczowymi elementami:
– brakiem zobowiązania terminowego nawet w podstawowej opcji w najniższej możliwej cenie,
– najniższą ceną na rynku; oferta zaczyna się od 40 zł za opcję dostępu wystarczającą na swobodne korzystanie ze wszystkich możliwości – gier, zdalnej pracy i nauki, czy oglądania seriali i filmów online. W przypadku większych potrzeb za dodatkowe 10 lub 20 zł prędkość łącza można odpowiednio powiększyć dwu- lub czterokrotnie,
– pakietami z nowoczesną telewizją za jedyne 10 zł miesięcznie, zapewniającą dostęp do
najważniejszych kanałów telewizyjnych z możliwością rozszerzenia o dodatkowe pakiety oraz pozwalającą swobodnie korzystać z szerokiego zakresu filmów i seriali w Netflix, HBO, Amazon Prime Video.

Rozpoczęliście świadczenie usługi w oparciu o współpracę z Vectrą, jakie macie dalsze plany na zwiększenie zasięgu na obszar całego kraju? Jakie są pomysły na dalszy rozwój usługi internetu stacjonarnego?

Cały czas analizujemy wszelkie możliwe opcje, zarówno związane z własnymi inwestycjami, jak również rozszerzaniem współpracy hurtowej w modelu podobnym do naszej obecnej współpracy z Vectrą, aby w miarę możliwości dotrzeć do jak największej liczby gospodarstw domowych w Polsce. O szczegółach będziemy informować na bieżąco.

Priorytetem jest dla nas przede wszystkim jakość naszej usługi. Podobnie, jak w przypadku ofert mobilnych, będziemy przykładać dużą wagę do kwestii niezawodności sieci, stabilności usług, jakości obsługi, jednocześnie cały czas zapewniając najlepszą możliwą cenę dla klienta.

Jakie działania promocyjne są planowane, aby zachęcić klientów do oferty internetu stacjonarnego w Play?

Z początkiem czerwca ruszyła nowa kampania Play promująca jeszcze atrakcyjniejsze oferty łączone, które są idealnym rozwiązaniem dla osób, które szukają wygodnego i elastycznego zestawu usług na jednej fakturze. Pozwala to na dowolne dostosowanie ofert do swoich potrzeb w zakresie usług umożliwiających komunikację, pracę, naukę czy rozrywkę. Do wyboru są oferty głosowe, telewizja w wariancie podstawowym lub rozszerzonym oraz dostęp do internetu – zarówno stacjonarnego, jak i mobilnego. Łączenie usług w Play to wygoda i comiesięczne oszczędności.

Zaprezentowaliśmy także specjalną opcję z telewizorem 4K, aby nasi klienci mogli przygotować się na czekające nas w najbliższych miesiącach wielkie wydarzenia sportowe. Posiadamy również oferty dla naszych stałych klientów, z których mogą skorzystać w dowolnym momencie, nie czekając na termin odnowienia umowy na usługi mobilne. W każdej chwili służymy pomocą w kilkuset punktach sprzedaży w całym kraju, na infolinii oraz stronie play.pl.

Nasza nowa oferta będzie wspierana kampaniami telewizyjnymi oraz szeroko zakrojonymi działaniami w internecie. Nie zabraknie także kampanii lokalnych, kierowanych do osób mieszkających na obszarach będących w zasięgu świadczenia naszej usługi internetu stacjonarnego, a także bezpośredniej komunikacji do naszych obecnych klientów za pośrednictwem SMSów i doskonale ocenianej aplikacji Play24.

Czy mamy się spodziewać, że Play rozszerzy swoją ofertę o kolejne usługi konwergentne?

Już w tym momencie oferowane przez nas portfolio usług mobilnych, stacjonarnych i związanych z rozrywką domową, jest w naszym przekonaniu bardzo obszerne i atrakcyjne. Między innymi mamy wyjątkową propozycję usług telewizyjnych i VOD od Play, znacząco wyróżniającą się technologicznie na tle konkurencji. W pakiecie znajduje się jeden z najnowocześniejszych dekoderów na rynku PLAY NOW TV BOX 4K HDR z dostępnymi dla wszystkich funkcjami takimi jak wyszukiwanie głosowe, dostęp z jednego pilota do najpopularniejszych serwisów wideo (Netflix, HBO, Amazon Prime Video, YouTube) i
wiele innych.

Naszym priorytetem na najbliższy czas jest dalszy rozwój tej oferty do poziomu, w którym nasz klient za najlepszą cenę uzyska dostęp do najwyższej jakości usług telewizji oraz internetu w domu i poza nim. Dzięki temu najlepiej zaspokoimy potrzeby klientów w sposób najlepiej odpowiadający na wyzwania trzeciej dekady XXI w.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj