Rynek smartfonów nigdy nie jest nasycony. Kolejne innowacje będą napędzać, a nowe technologie cały czas go zmieniać, powiedział ISBtech CEO India &Europe Madhav Sheth.

To co się dzieje na rynku smartfonów i smarturządzeń do masowa innowacja i demokratyzacja technologii. Dzięki łatwemu i skutecznemu doświadczeniu klienta elektronika staje się coraz bardziej przystępna. Producenci urządzeń są globalnymi firmami z lokalnym podejściem do każdego rynku, czego dowodem jest realme w Polsce. Rozbudowują oni systematycznie portfolio w kierunku całego ekosystemu, zwiększają kanały dotarcia do klientów. Rynek nigdy nie jest nasycony. Kolejne innowacje będą napędzać, a nowe technologie cały czas go zmieniać” – powiedział ISBtech Sheth.

realme to jedna z najmłodszych i najdynamiczniej rosnących marek w branży. Istnieje zaledwie od 2018 roku i dzierży tytuł marki smartfonowej, która najszybciej zdobyła 100 mln klientów. Globalnie cele realme to poziom  200 mln sprzedanych urządzeń w 2023, a następnie 300 mln w 2024. CEO wskazuje, że za sukcesem stoi podejście „trendstetterskie” do technologii i designu w każdym segmencie cenowym.

Nie uznajemy kompromisów w działaniu i wydajności naszych urządzeń. Wprowadzamy smartfony z najmocniejszymi komponentami na rynku jak realme GT Master Edition – nowy flagowiec i pierwszy w Europę z chipsetem Qualcomm Snapdragon 778 5g (6nm). Oferuje on m.in. dynamiczną stabilizację obrazu do fotografii ulicznej, dynamiczne zwiększenie RAM-u. Chcemy zawsze adresować najważniejsze kwestie w smartfonie z punktu widzenia użytkowników i dać to w każdej półce cenowej” – wskazał CEO realme.

Obok smartfonów realme zapowiada także ofensywę w innych kategoriach jak laptopy, wearables, czy TV. Generalnie realme chce zaadresować pełny ekosystem AIoT i styl życia tech. „W Polsce nowe kategorie urządzeń realme pojawią jeszcze w tym roku” – dodał Sheth.

Realme jest obecne łącznie na 61 rynkach, w tym top7 w świecie, top5 w Europie, top 4 w CEE. W Polsce sięgnęła za II kwartał pozycję w top3 dzięki 10685% r/r wzrostu. CEO marki wskazał, że oczekuje utrzymania wysokich dynamik wzrostu udziały rynkowego marki.

Łukasz Łyżwa, szef sprzedaży realme w Polsce, wskazał że w efekcie po półtora roku obecności w Polsce realme ma po II kwartale 9% udział w rynku, a seria 7 jest najlepiej sprzedającym się smartfonem 5g. Producent liczy na utrzymanie passy z serią 8.

Smartfony są powtarzalne i ciężko je odróżnić. Chcieliśmy przełamać ten trend. Stąd dwukolorowy, ekoskórzany realme GT. Kolejny przełom o którym teraz mówimy w designie to współpraca z projektantem Naoto Fukusawa” – wskazał szef sprzedaży realme w Polsce.

Stworzył on dla realme skórzany, walizkowy design (a’la voyager grey).

Główny przekaz tego wzoru to eksplorowanie nie tylko przez  podróże, ale metafora podróży przez całe życie. Na pewno odpowie na potrzeby konsumentów. Jest lekki i smukły, a wrażenia zapewnia ekran Samsung AMOLED.  Obok dystrybutorów open market jesteśmy w Play, TMobile, a zaraz Orange, a więc pokrycie rynku mamy już niemal 100%” – podsumował Łyżwa.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here