Rynek e-commerce zmierza do automatyzacji zakupów, ocenił Marcin Kuśmierz, CEO Shoper.

Rynek zmierza do automatyzacji zakupów. Kupujemy w dużej mierze powtarzalne usługi i tu rolę ma analiza danych i mechanizmy predykcyjne. Trwa walka żeby koszyk zakupowy się zwiększał i żeby te zakupy były jak najbardziej systematyczne” – ocenił Kuśmierz podczas OVH cloud Ecosystem Experience 2021.  

W kwestii implementacji wymogów ochrony danych RODO wskazał, że ta regulacja miała dotyczyć BigTech, a ostatecznie „po uszach” dostali wszyscy, w tym małe i średnie firmy, które często nie mają świadomości w tym zakresie.

Tematem wydarzenia było zagadnienie czy region CEE może stać się kolejną Doliną Krzemową.

W tym względzie liczę, że z czasem będzie więcej tworzenia, mniej wytwarzania i wzrost eksportu tego co wymyślimy. Umiemy już robić okna i je eksportować, teraz czas na software” – zaznaczył Kuśmierz.

W rozwoju i ekspansji polskie firmy chce wspierać OVHcloud oferujący rozwiązania cloud i data center dla firm. Firma dysponuje globalnie 10 tys. serwerów fizycznych i planuje dołożyć kilkanaście kolejnych centrów danych.

Klienci chcą mieć własną lokalizację i chcemy odpowiadać na ten trend. Inwestujemy nie tylko w sprzedaż, ale wytwarzanie, RD, produkty, aby nasi klienci mieli pełen zakres usług do cyfrowej ekspansji” – podsumował szef OVHcloud w Polsce Robert Paszkiewicz.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj