T-Mobile Polska stawia na brak limitów – niezależnie, czy chodzi o mobilny internet domowy, światłowód, rozrywkę, czy internet w smartfonie.
„Potrzeby klientów zmieniły się znacząco wraz z rozwojem pandemii. Obserwowaliśmy ogromny wzrost transferu danych, który pochodzi przede wszystkim z wideo. Dynamika jest tak duża, że obecnie za 50% generowanych danych w naszej sieci odpowiadają właśnie treści wideo” – powiedział ISBnews.tv Andreas Maierhofer, prezes T-Mobile Polska.
Zauważył dodatkowo, że nadal rośnie wykorzystanie aplikacji edukacyjnych. „Widzimy znaczący wzrost transferu danych wynikający z używania aplikacji edukacyjnych, co jest rezultatem m.in. zwiększonego zapotrzebowania na naukę i pracę zdalną. Nasza nowa oferta z nielimitowanym internetem w smartfonie jest kolejnym krokiem, aby to klientom ułatwić. Po tym jak rok temu udostępniliśmy nielimitowany internet domowy, dołożyliśmy do tego nielimitowaną rozrywkę, a teraz chcemy kontynuować te działania i stawiać na brak ograniczeń dla klientów, niezależnie czy chodzi o internet domowy, rozrywkę, czy usługi mobilne w telefonie” – podkreślił prezes.
W jego ocenie ludzie chcą korzystać z wolności, a nie myśleć o ograniczeniach. „Klienci chcą wiedzieć dokładnie, jaka jest opłata miesięczna i korzystać do woli z niezawodnej sieci, zwłaszcza, że w obliczu pandemii ludzie odczuwają potrzebę skupienia się na tym, co dla nich ważne tu i teraz. A my chcemy im to ułatwić” – dodał Maierhofer.
Odzwierciedleniem takiego podejścia jest odświeżona strategia T-Mobile Polska, opierająca się na trzech filarach: „Connect”, „Care” i „Grow” – co to oznacza w praktyce?
„Po pierwsze chcemy łączyć klientów, ludzi, społeczeństwo. Po drugie, chcemy troszczyć się o naszych użytkowników i otoczenie. Nie chcemy tylko sprzedawać usług, ale dbać o naszych klientów, pracowników, partnerów, społeczeństwo. I trzeci filar – chcemy rosnąć jako firma, by rozwijał się nasz ekosystem partnerów, baza klientów i aby w rezultacie ten wzrost był widoczny również z perspektywy finansowej” – podsumował prezes T-Mobile Polska.