Sebastian Goliński, Codeaddict

Sebastian Goliński, CEO Codeaddict, w komentarzu dla ISBtech o nowych filarach strategii spółki.

Softwarehouse

Softwarehouse jest dotychczasowym core naszej działalności. Z sukcesem zrealizowaliśmy
wiele projektów, dzięki czemu nawiązaliśmy szereg znaczących kontaktów w całej branży.
Odzwierciedleniem tego jest pipeline produkcji mobilnych i webowych, który obejmuje sześć najbliższych miesięcy i opiewa na ok. 600 tys zł. To pozwala na nam na spokojną pracę operacyjną i zapewnia spółce płynność.

Jest też doskonałym fundamentem do nowych gałęzi działalności, w które będziemy teraz inwestować. Wśród najbardziej aktualnych projektów w tej dziedzinie jest np. meet.mba – aplikacja, którą stworzyliśmy na użytek studentów London Business School. Już kolejny rok akademicki rozbudowujemy bazę użytkowników i funkcjonalności aplikacji, stale ulepszamy produkt.


Venture Building

Filar Venture Building jest rozwinięciem naszej działalności od strony czysto biznesowej.
Pozwoli nam przede wszystkim na poszerzenie portfela projektów. W spółkach celowych
Codeaddict obejmować będzie udziały, standardowo od 10 do 30 proc. Będziemy wspierać
je w zakresie rozwoju technologii, produktu oraz budowania relacji z klientami. Naszym
zadaniem będzie także pośrednictwo w rozmowach z siecią funduszy typu venture, które
znają już nasz model działania. Zależy nam, aby w dłuższej perspektywie stać się centrum
kompetencji technologicznych dla młodych spółek.

Pierwszym projektem, który niedawno miał zresztą swoją premierę, jest Raisemana. Jest to
platforma crowdfundingowa, która pozwala twórcom na zdobycie finansowania na projekty z zakresu gamedev, muzyki, filmu czy e-sportu. W najbliższych tygodniach wystartuje pierwsza kampania. Codeaddict jest współtwórcą, udziałowcem oraz głównym partnerem
technologicznym, dzięki czemu bezpośredni udział w przychodach z platformy. Kolejnym
przedsięwzięciem jest projekt bluzy gamingowej spółki MyForce. Jest to całkiem nowa
dziedzina rynku hardware, jakim jest WearTech.

MyForce to zupełnie unikatowy produkt, który może znaleźć zastosowanie w VR, gamingu, social mediach czy przemyśle muzycznym. Dzięki połączeniu bluetooth uzupełnia działanie smartfonów, tabletów, konsol, gogli VR czy nawet komputerów. Technologia zamienia dźwięk, który odbiera w czasie rzeczywistym na wibrację o odpowiednim natężeniu. Pozwala na własnej skórze poczuć dodatkowe wymiary i niuanse świata wirtualnego. Docelowo MyForce pojawi się na platformie Kickstarter, planujemy także rozpoczęcie współpracy ze studiami muzycznymi oraz VR.

Game Development

Kolejnym polem, na którym będziemy rozwijać swoją działalność, jest gamedev.
Zapowiedzieliśmy do tej pory dwa tytuły, które intensywnie rozwijamy. Są to Lumb Jump i
Geek Car Factory. Obydwa pojawią się w pierwszej kolejności na Steam, w późniejszym
etapie rozważymy przeniesienie ich na konsole. Premiera odbędzie się w Q1/Q2 2022, a już
pod koniec bieżącego roku podzielimy się pierwszymi materiałami. W procesie tworzenia
gier, ich marketingu i dystrybucji wspiera nas PlayWay.

W przyszłości zamierzamy tworzyć tytuły także na zlecenie zewnętrznych podmiotów. Naszą przewagą jest fakt, że w niedalekiej przyszłości (także w ramach VB) zamierzamy uruchomić szkolenia z zakresu gamedev, co zapewni nam stały dopływ świetnie wyszkolonych deweloperów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj