Deweloper gier z notowanej na NewConnect Grupy The Dust realizuje dwie kampanie marketingowe – gry Demo Hotel Renovator oraz emisji swoich akcji w drodze na NewConnect.

W marcu br. wystartowała kampania marketingowa wokół największego tytułu w portfolio wrocławskiego studia Two Horizons, założonego w 2020 r. jako podmiotu zależnego od notowanej na NewConnect spółki The Dust. Demo Hotel Renovator pojawi się na festiwalu Steam już w czerwcu br., a premiera w formule wczesnego dostępu planowana jest na przełom trzeciego i czwartego kwartału 2021 r.

Piątego marca została zaprezentowana oficjalna roadmapa tytułu, w ujęciu miesięcznym można zapoznać się z nadchodzącymi materiałami, które będą sukcesywnie publikowane przez spółkę.

Hotel Renovator wszedł już w zaawansowaną fazę produkcyjną, dzięki czemu mamy możliwość zaprezentowania pierwszych materiałów bezpośrednio z gry. Długo nie mogliśmy doczekać się momentu w którym pochwalimy się pierwszymi efektami naszej pracy i jesteśmy podekscytowani pozytywnym odbiorem z jakim się spotkaliśmy. Mamy zaplanowane kolejne odsłony, dlatego zdecydowaliśmy się na opublikowanie roadmapy. Jesteśmy przekonani, że taka forma komunikacji z odbiorcami będzie atrakcyjna i unikalna – komentuje Jakub Wolff, Prezes Two Horizons.

Road map dla Hotel Renovator Two Horizons
Road map dla Hotel Renovator od Two Horizons

Komunikacja ze społecznością

Spółka zaprezentowała dla tytułu Hotel Renovator publiczny kanał na platformie Discord, który stanowi istotne narzędzie do bezpośredniej komunikacji z osobami zainteresowanymi grą. Na kanale codziennie pojawiają się nowe treści od jego uczestników oraz pracowników studia, a zamieszczane tam sugestie i pomysły, są brane pod uwagę przez producentów zajmujących się rozwojem tytułu.

Od samego początku planowaliśmy rozwijać grę przy dużym udziale naszego community, a Discord i inne social media są do tego celu najlepszym narzędziem. Chcemy zbudować miejsce, w którym nasi fani będą dobrze się czuli, a my będziemy mieć możliwość z uwagą wysłuchać ich sugestii dotyczących tytułu oraz zastanowić się o które z nich możemy wzbogacić naszą produkcję – dodaje Wolff.

Jakub Wolff, prezes Two Horizons i The Dust
Jakub Wolff, prezes Two Horizons i The Dust

Poziom wishlist jest szeroko uważany za najlepszy prognostyk dotyczący przyszłej sprzedaży gier wydawanych na platformie Steam, warto zwracać jednak uwagę na jego jakość – czyli jaki jest udział partycypacji poszczególnych krajów w jego budowie. Za najlepszy rodzaj wishlist uważa się te, które są generowane przez Stany Zjednoczone oraz kraje Unii Europejskiej, gdzie jednymi z największych odbiorców gier z gatunku symulatorów są Niemcy. Nasze wishlisty dla nowych tytułów są budowane wyłącznie w sposób organiczny, im bliżej jesteśmy jednak premiery, tym większy udział wsparcia kampanii marketingowych, który można zauważyć obserwując przyrosty społeczności – mówi Wolff.

Obok działań wokół dewelopmentu i marketingu gier Two Horizons jest trakcie emisji akcji o wartości do 2,5 mln zł. Śladem swojej spółki – matki The Dust chce na przełomie 2021/2022 zameldować się na ryneku NewConnect.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj