Deweloper gier z notowanej na NewConnect Grupy The Dust realizuje dwie kampanie marketingowe – gry Demo Hotel Renovator oraz emisji swoich akcji w drodze na NewConnect.
W marcu br. wystartowała kampania marketingowa wokół największego tytułu w portfolio wrocławskiego studia Two Horizons, założonego w 2020 r. jako podmiotu zależnego od notowanej na NewConnect spółki The Dust. Demo Hotel Renovator pojawi się na festiwalu Steam już w czerwcu br., a premiera w formule wczesnego dostępu planowana jest na przełom trzeciego i czwartego kwartału 2021 r.
Piątego marca została zaprezentowana oficjalna roadmapa tytułu, w ujęciu miesięcznym można zapoznać się z nadchodzącymi materiałami, które będą sukcesywnie publikowane przez spółkę.
„Hotel Renovator wszedł już w zaawansowaną fazę produkcyjną, dzięki czemu mamy możliwość zaprezentowania pierwszych materiałów bezpośrednio z gry. Długo nie mogliśmy doczekać się momentu w którym pochwalimy się pierwszymi efektami naszej pracy i jesteśmy podekscytowani pozytywnym odbiorem z jakim się spotkaliśmy. Mamy zaplanowane kolejne odsłony, dlatego zdecydowaliśmy się na opublikowanie roadmapy. Jesteśmy przekonani, że taka forma komunikacji z odbiorcami będzie atrakcyjna i unikalna – komentuje Jakub Wolff, Prezes Two Horizons.
Komunikacja ze społecznością
Spółka zaprezentowała dla tytułu Hotel Renovator publiczny kanał na platformie Discord, który stanowi istotne narzędzie do bezpośredniej komunikacji z osobami zainteresowanymi grą. Na kanale codziennie pojawiają się nowe treści od jego uczestników oraz pracowników studia, a zamieszczane tam sugestie i pomysły, są brane pod uwagę przez producentów zajmujących się rozwojem tytułu.
„Od samego początku planowaliśmy rozwijać grę przy dużym udziale naszego community, a Discord i inne social media są do tego celu najlepszym narzędziem. Chcemy zbudować miejsce, w którym nasi fani będą dobrze się czuli, a my będziemy mieć możliwość z uwagą wysłuchać ich sugestii dotyczących tytułu oraz zastanowić się o które z nich możemy wzbogacić naszą produkcję – dodaje Wolff.
„Poziom wishlist jest szeroko uważany za najlepszy prognostyk dotyczący przyszłej sprzedaży gier wydawanych na platformie Steam, warto zwracać jednak uwagę na jego jakość – czyli jaki jest udział partycypacji poszczególnych krajów w jego budowie. Za najlepszy rodzaj wishlist uważa się te, które są generowane przez Stany Zjednoczone oraz kraje Unii Europejskiej, gdzie jednymi z największych odbiorców gier z gatunku symulatorów są Niemcy. Nasze wishlisty dla nowych tytułów są budowane wyłącznie w sposób organiczny, im bliżej jesteśmy jednak premiery, tym większy udział wsparcia kampanii marketingowych, który można zauważyć obserwując przyrosty społeczności – mówi Wolff.
Obok działań wokół dewelopmentu i marketingu gier Two Horizons jest trakcie emisji akcji o wartości do 2,5 mln zł. Śladem swojej spółki – matki The Dust chce na przełomie 2021/2022 zameldować się na ryneku NewConnect.