IFS Cloud to odpowiedź na nieustanne zmiany rynkowe, powiedział dyrektor wsparcia sprzedaży IFS Poland & EE, Andrzej Wąs.

Jedyną stałą rzeczą w biznesie jest ciągła zmiana. Dlatego IFS Cloud adresuje te dynamiczne zmiany rynkowe wartościami, które oferuje swoim klientom. Evergreen określa stałość naszego rozwiązania dostosowywanego cały czas do dynamicznej rzeczywistości. To już nie monolityczny system, ale jedno fundamentalne wdrożenie,  zaprojektowane do ciągłego rozwoju i systematycznie co pół roku podnoszone nowymi wersjami. Jesteśmy w stanie zbudować system, tak aby szybciej reagować na zmiany i przynosić klientom konkretną wartość” – powiedział Wąs podczas konferencji IFS Connect, której partnerem medialnym był ISBtech.

Następnie wymienił wartość biznesową, rozumianą jako paletę funkcjonalności, wbudowanych w system najlepszych praktyk, predefiniowanych procesów, gotowych kokpitów zarządczych i KPI.

W odpowiedzi na aktualne trendy IFS Cloud z funkcjami machine learning oferuje uodpornianie łańcuchów dostaw na zmienność poprzez prognozowanie popytu. Kolejnym
aktualnym wyzwaniem dla wielu firm jest zarządzanie zapasami. Funkcjonalność MRP (zapasy) sterowane popytem pozwala na właściwe mierzenie, aby nie brakowało komponentów, ale również w celu kontroli oraz optymalizacji kosztów. Ponadto planowanie zapasu w sieci (IPR). To są zaimplementowane rozwiązania w IFS Cloud” – wymienił ekspert IFS.

Zaznaczył, że w ramach współpracy z klientem IFS tworzy dla niego oceny business value assesment i technical value assesment. „Pozwala to określić nam w jakim miejscu firma jest aktualnie i do czego dąży. Tworzymy zatem plan realizacji inicjatyw” – dodał Wąs.

Kolejnymi obszarami gdzie klient IFS może oczekiwać dostarczenia przez chmurową wersję systemu wartości biznesowej są automatyzacja i innowacje, harmonogramowanie i optymalizacja i elementy rozszerzonej rzeczywistości.

Efektem ma być wzrost produktywności pracowników chociażby przez skłonienie do lepszej pracy z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi” – wskazuje ekspert IFS.

Kolejną wartością IFS Cloud dla klienta na jaką zwraca uwagę menedżer producenta aplikacji biznesowych jest wybór.

Zostawiamy klientowi wybór przede wszystkim sposobu instalacji systemu, pomimo że jak wskazuje nazwa system jest chmurowy. W oczywisty sposób jest to więc chmura, ale też centrum hostingowe, czy własna infrastruktura. Gwarantujemy możliwość zmiany w trakcie użytkowania. Nasz klient ma wybór między chmurą, a on premise. System może być użytkowany na dowolnym urządzeniu lub systemie operacyjnym” – wymienił.

Sławomir Francik, IFS Solutions Architekt, wskazał że firma proponuje zainstalowanie systemu w chmurze Azure zarządzanej przez IFS, co oznacza  dostęp do funkcjonalności w formie usługi.

„Instalacja Lokalna oznacza, że cała infrastruktura dla wdrożenia jest po stronie klienta, w przypadku hostingu decyduje się na formę infrastrukturę-as-a-service (iaas). Z kolei w IFS Cloud w chmurze przybiera formę aplikacji jako usługi, a klient zajmuje się tylko swoimi danymi. Środowisko jest zarządzane przez producenta rozwiązania, zabezpieczone pod kątem chmury i dedykowane z oddzielną bazą, serwerami, kontami dla klienta, gwarantujemy service level agreement (SLA) na poziomie aplikacji, a więc dostępność na poziomie 99,5%. W praktyce jest to 99,9%. Usługa jest co do zasady globalna” – wymienił Francik.

Dodał, że w ramach bezpieczeństwa oferowana jest ochrona przed cyberatakami, szyfrowanie komunikacji oraz testowanie.

W ramach architektury aplikacji bezpieczeństwo oparte jest na modułowości i elastyczności z weryfikacją uprawnień dostępowych, możliwością śledzenia kto wykonał zmianę. Podsumowując IFS Cloud to zmniejszenie ryzyka, redukcja kosztów operacyjnych, skalowalność i bezpieczeństwo” – zaznaczył IFS Solutions Architekt.

IFS Cloud wychodzi również do klienta z nowymi, proaktywnymi usługami, jak Success.

Customer Success koncentruje się na oferowaniu Klientom światowej klasy kompleksowej obsługi w całym cyklu życia rozwiązania – zarówno przed i w trakcie wdrożenia rozwiązań IFS, jak również w późniejszym okresie ich eksploatacji. Transformacja od początku
wymaga jasno zdefiniowanego celu,  zaangażowania i elastycznego dostosowywania. Budujemy wspólnie wiedzę i świadomość klienta, business case. Opracowane wspólnie rozwiązanie należy pielęgnować. Proponujemy więc długofalowe podejście, okresowe przeglądy i dostosowanie do zmieniających się potrzeb biznesowych. Podejście IFS Success usuwa bariery dla innowacji. To rozwiązanie podąża za trendami biznesowymi i wspólnie
stajemy się innowacyjnymi liderami, co odzwierciedla nasza pozycja w rankingu Gartnera” -wskazywał Michał Grabczyk, IFS Client Services partner.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj